loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، در آستانه آغاز رسمي سال تحصيلي 92-1391 دارندگان رتبه هاي برتر نيز همچون ديگر دانشجويان ورودي جديد دانشگاه ، روزهاي ثبت نام را پشت سر گذاشته اند.تصميم گيري براي انتخاب رش

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی
به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، در آستانه آغاز رسمي سال تحصيلي 92-1391 دارندگان رتبه هاي برتر نيز همچون ديگر دانشجويان ورودي جديد دانشگاه ، روزهاي ثبت نام را پشت سر گذاشته اند.

تصميم گيري براي انتخاب رشته و دانشگاه براي هم داوطلبان کار سخت و دشواري است که منطقا براساس نمره و رتبه داوطلب صورت مي گيرد اما اين انتخاب براي دارندگان رتبه هاي برتر درعين ظاهر آسان آن، امري حساس و دشوار است زيرا اين افراد، در هر رشته اي که انتخاب کنند پذيرفته مي شوند و همين موضوع، دودلي هايي برا ي آنها بوجود مي آورد.

رتبه هاي برتر کنکور بعد از گرفتن راهنمايي و مشاوره هاي متعدد و سبک و سنگين کردن علايق و استعدادهاي خود به تصميم نهايي رسيده و در هفته اخير ثبت نام خود را به صورت اينترنتي يا حضوري به انجام رسانده اند.

ˈمحمد استاد محمديˈ ، ˈسينا ملکيانˈ و ˈالهام احساني مقدمˈ نفرات اول تا سوم گروه آزمايشي علوم رياضي و فني کنکور امسال، هر سه در رشته برق دانشگاه صنعتي شريف نام نويسي کرده اند.

ˈفرزانه رحمانيˈ ، ˈعليرضا اورعيˈ و ˈمهدي سليمان زادهˈ نفرات اول تا سوم گروه آزمايشي علوم تجربي هم به اتفاق رشته پزشکي دانشگاه تهران را برگزيده و از اول مهرماه در کلاس هاي درس اين دانشگاه حاضر خواهند شد.

ˈفاطمه فتاحيˈ و ˈامير محمود هوشمند چتروديˈ دارندگان رتبه هاي اول و دوم گروه آزمايشي علوم انساني نيز در رشته روانشناسي باليني دانشگاه تهران ثبت نام کرده اند.

صحبت با ˈفاطمه السادات حسيني دهنويˈ از کرمان هم براي خبرنگار ايرنا ميسر نشد.

ˈياسمين قلعه نوئيˈ رتبه اول گروه آزمايشي هنر کنکور امسال همين امروز براي ثبت نام خود در رشته سينما دانشگاه هنر تهران اقدام کرده است.

ˈشيرين جعفري نسب کرمانيˈ رتبه دوم گروه آزمايشي هنر هم در رشته سينما دانشگاه هنر پذيرفته شده است اما منتظر شرکت در آزمون عملي رشته موسيقي در پاييز امسال است.

جعفري نسب که از سن چهار سالگي نواختن پيانو را آغاز کرده است در گفت و گو با خبرنگار فرهنگي ايرنا ابراز اميدواري مي کند بتواند همزمان در دو رشته موسيقي و سينما ادامه تحصيل بدهد و مجبور نباشد يکي از آنها را رها کند.

شروع سال تحصيلي جديد براي ˈميترا موحدˈ رتبه سوم گروه هنر، داستان ديگري است.

او با وجود قرار گرفتن در جمع برترين ها بايد يک دوره استراحت اجباري چندماهه را تجربه کند و از بهمن ماه به کلاس درس برود چراکه کلاس هاي درس ˈصنايع دستيˈ؛ رشته انتخابي او در دانشگاه هنر تهران از ترم بهمن آغاز مي شود.

ميترا در آزمون نيمه متمرکز رشته گرافيک هم شرکت کرده و در آزمون کتبي آن پذيرفته شده اما آ‍زمون عملي اين رشته هم از بهمن ماه شروع مي شود.

او که ناچار است اين چندماه را دور از دانشگاه باشد مي گويد: اينکه بقيه هم کلاس ها و دوستانم از اول مهر به دانشگاه مي روند و من مجبورم تا بهمن ماه منتظر شروع کلاس درس باشم حس چندان خوشايندي نيست.

برترين هاي گروه آزمايشي زبان هاي خارجي که جزو دو رشته اي يا سه رشته اي هاي کنکور هستند و در آزمون گروه زبان هاي خارجي به عنوان رشته دوم يا سوم شرکت کرده اند انتخاب هاي ديگري به جز زبان خارجي داشته اند.

ˈفاطمه ولي زاده پاشاˈ رتبه اول گروه زبان هاي خارجي که در گروه علوم تجربي هم رتبه 14 را به دست آورده است در رشته پزشکي دانشگاه تهران نام نويسي کرده است.

ˈسروش آراييˈ رتبه دوم گروه زبان هاي خارجي هم دارنده رتبه 9 گروه علوم رياضي و فني است و رشته برق دانشگاه صنعتي شريف را انتخاب کرده و در آنجا ثبت نام کرده است.

ˈبيتا مهريˈ رتبه سوم گروه زبان هاي خارجي هم علوم رياضي و فني به عنوان گروه امتحاني اصلي خود را ترجيح داده و رشته مهندسي مکانيک دانشگاه تهران را برگزيده و در آن نام نويسي کرده است.

با توجه به اينکه گروه هنر و زبان هاي خارجي مي توانند به عنوان گروه هاي آزمايشي دوم يا سوم از سوي داوطلبان کنکور انتخاب شوند داوطلبان درصورت قبولي همزمان در هر دو گروه، گروه اصلي خود را به هنر يا زبان هاي خارجي ترجيح مي دهند و اين امر در سال هاي گذشته هم سابقه داشته و امري معمول به شمار مي آيد.
محسن بازدید : 805 1391/07/06 زمان : نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی