loading...

کنکور ، دانلود سوالات کنکور

با نزديک شدن به کنکور ممکن است سؤال‌هاي متعددي براي دانش‌آموزان مطرح شود که چند نمونه از اين سؤالات متداول عبارت‌اند از: -        آيا مي‌تو

دانلود جدیدترین مطالب کنکوری
دانلود فایل های آموزشی

با نزديک شدن به کنکور ممکن است سؤال‌هاي متعددي براي دانش‌آموزان مطرح شود که چند نمونه از اين سؤالات متداول عبارت‌اند از:

-        آيا مي‌توانم تمام درس‌ها و مباحث را تا کنکور جمع‌بندي و مرور کنم؟

-        آيا مي‌توانم در مدت‌زمان باقي‌مانده تا کنکور خوب پيشرفت کنم؟

-        آيا وقت کافي در اختيار دارم که به صورت متعادل تست‌هاي درس‌هاي عمومي و اختصاصي را بزنم؟

-        آيا مي‌توانم يک يا چند درس را از برنامه‌ي مطالعاتي حذف کرده و بقيه‌ي درس‌ها را با دقت مطالعه کنم؟

-        چه‌قدر امکان دارد که سر جلسه‌ي کنکور با کمبود زمان مواجه شوم؟

-        وقتي در منزل تست حل مي‌کنم، بهتر پاسخ مي‌دهم ولي نگران هستم که در کنکور چنين نشود!

-        براي درس‌هايي که کم خوانده‌ام بايد از چه منابعي استفاده کنم؟

-        چگونه و با چه روشي مي‌توان درس‌هاي پيش و پايه را دوباره خواند و مرور کرد؟

-        چگونه مي‌توانم قبل از برگزاري کنکور ارزيابي واقعي از عملکرد خودم داشته باشم؟

-        اگر تست‌هاي کنکور سال‌هاي قبل را تمرين کنم، تا چه اندازه موفق خواهم شد؟

-        پايه‌ي تشريحي خوبي دارم؛ آيا مي‌توانم در روزهاي باقي‌مانده با حل تست، مهارت تست‌زني پيدا کنم؟

-        استفاده از چه تکنيک‌هايي براي صرفه‌جويي در زمان سر جلسه‌ي کنکور مؤثر است؟

-        آيا بايد به همه‌ي سؤال‌ها در کنکور پاسخ دهم؟

-        آيا مي‌توانم به رشته و دانشگاه مورد علاقه‌ام برسم؟

-        و ...

با نزديک شدن به کنکور ممکن است سؤال‌هاي متعددي براي دانش‌آموزان مطرح شود که چند نمونه از اين سؤالات متداول عبارت‌اند از:

-        آيا مي‌توانم تمام درس‌ها و مباحث را تا کنکور جمع‌بندي و مرور کنم؟

-        آيا مي‌توانم در مدت‌زمان باقي‌مانده تا کنکور خوب پيشرفت کنم؟

-        آيا وقت کافي در اختيار دارم که به صورت متعادل تست‌هاي درس‌هاي عمومي و اختصاصي را بزنم؟

-        آيا مي‌توانم يک يا چند درس را از برنامه‌ي مطالعاتي حذف کرده و بقيه‌ي درس‌ها را با دقت مطالعه کنم؟

-        چه‌قدر امکان دارد که سر جلسه‌ي کنکور با کمبود زمان مواجه شوم؟

-        وقتي در منزل تست حل مي‌کنم، بهتر پاسخ مي‌دهم ولي نگران هستم که در کنکور چنين نشود!

-        براي درس‌هايي که کم خوانده‌ام بايد از چه منابعي استفاده کنم؟

-        چگونه و با چه روشي مي‌توان درس‌هاي پيش و پايه را دوباره خواند و مرور کرد؟

-        چگونه مي‌توانم قبل از برگزاري کنکور ارزيابي واقعي از عملکرد خودم داشته باشم؟

-        اگر تست‌هاي کنکور سال‌هاي قبل را تمرين کنم، تا چه اندازه موفق خواهم شد؟

-        پايه‌ي تشريحي خوبي دارم؛ آيا مي‌توانم در روزهاي باقي‌مانده با حل تست، مهارت تست‌زني پيدا کنم؟

-        استفاده از چه تکنيک‌هايي براي صرفه‌جويي در زمان سر جلسه‌ي کنکور مؤثر است؟

-        آيا بايد به همه‌ي سؤال‌ها در کنکور پاسخ دهم؟

-        آيا مي‌توانم به رشته و دانشگاه مورد علاقه‌ام برسم؟

-        و ...

در مدت‌زمان باقي‌مانده بايد حل تست‌هاي کنکورهاي سراسري سال‌هاي قبل را در اولويت قرار دهيد و به صورت متعادل براي همه‌ي درس‌ها و مباحث تست حل کنيد و هيچ درسي را حذف نکنيد. از تکنيک‌هاي ضربدر و منها و زمان‌هاي نقصاني و هدف‌گذاري چندتا از 10‌تا در حل تست در منزل استفاده کنيد و با احتساب زمان تست بزنيد. بررسي تست‌هايي را که نمي‌توانيد پاسخ دهيد با دقت انجام دهيد و آموخته‌هاي‌تان را کامل کنيد. شرايط کنکور را براي خودتان شبيه‌سازي کنيد و با تخمين رتبه، ارزيابي واقعي از عملکرد خود، قبل از کنکور داشته باشيد. همه‌ي اين کارها را مي‌توانيد با روش جمع‌بندي سه روز يک‌بار و از کتاب زرد اختصاصي انجام دهيد.

پس جواب تمام سؤالات بالا جمع‌بندي به روش سه روز يک‌بار از کتاب زرد اختصاصي است.

درباره کارشناسی , مشاوره ,
محسن بازدید : 653 1392/02/20 زمان : نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
موضوعات

  • کارشناسی
  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکتری
  • دانلود ای بوک
  • فروشگاه محصولات آموزشی
  • آزمون های آزمایشی
  • دانلود کتاب های مدرسه (کتاب درسی)
  • مجله الکترونیکی
  • برنامه های صدا و سیما
  • المپیاد ها
  • سوالات امتحان نهایی
  • نرم افزار
  • دوستان
    کدهای اختصاصی